Home » Nieuws » Sport » Martin van Geel op geslaagde sponsoravond ASWH

Martin van Geel op geslaagde sponsoravond ASWH

Martin van Geel op geslaagde sponsoravond ASWH

Inmiddels is het traditie geworden dat de Businessclub ASWH voor de start van het nieuwe seizoen de nieuwe selectie en technische en medische staf voorstelt aan haar sponsors.

Maandag 27 augustus was het zover en verwelkomde de Businessclub vele sponsors en andere genodigden. De opkomst was historisch hoog waardoor velen met een staanplaats genoegen moesten nemen.

Businessclubvoorzitter Mathijs Heijting verwelkomde alle aanwezigen en dankte de overigens door vakantie verhinderde Marcel Kind voor het feit dat hij met zijn bedrijf Transafe de komende 3 jaar hoofdsponsor wil zijn van ASWH.

Vervolgens werden de afzwaaiende bestuursleden Jan van der Graaf (penningmeester) en Sjaak Penning (secretaris) bedankt voor hun vele jaren fantastische inzet en uren voor de Businessclub. Hun opvolgers zijn respectievelijk Marcel Kind en Patrick van der Wulp. Hen werd veel succes gewenst met hun kersverse bestuursfuncties.

Presentator Jan Dirk Schouten, directeur van The Sports & Entertainment Company en bekend als sportverslaggever van RTV Rijnmond, nam de presentatie over van Mathijs Heijting en interviewde bestuurslid technische zaken Rob Slotboom, die door Jan Dirk scherp werd ondervraagd.

Daarna werden achtereenvolgens de technische en medische staf, de keepers, middenvelders en aanvallers groepsgewijs op het podium gevraagd, waarbij Jan Dirk hoofdtrainer Ron Timmers en diverse spelers interviewde.

Aangezien het sponsorhome in de zomerperiode een complete metamorfose heeft ondergaan en er weer fantastisch uitziet, bedankte Mathijs de personen en bedrijven die dit mogelijk hebben gemaakt. Met name werden Jan van der Wulp, Addy Wies en Rob Daalhuizen genoemd om hun inzet en creativiteit. De modernisering is mede mogelijk gemaakt dankzij de volgende sponsors: De WoonWulp Interieurverzorging, Den Breejen Schilders, DSB Interbouw, De Sitter Bloemen, BonBon Partycatering, B&W Electro & Beveiliging, Poelbouw, Kranendonk, Nistemeco, Signpower, Bolidt, en Populus.

Voor de pauze werd de volledig vernieuwde ASWH-website gepresenteerd en gelanceerd die mogelijk is gemaakt door Lucrasoft (websitebouw) in samenwerking met Villa DM (ontwerp). Lucas Vos, directeur van Lucrasoft en zijn collega Sibren Bouman werden geïnterviewd over hun bedrijf en de nieuwe website.
ASWH bedankt Lucas Vos en Mathijs Heijting (Villa DM) voor het kosteloos mogelijk maken van de nieuwe website, waarop we trots mogen zijn. De PR-commissie onder leiding van Gerrit Scheurwater heeft gezorgd voor de content op de website. Hierin zijn vele uren gaan zitten, maar het resultaat mag er zijn!
Op de sponsorpagina zijn bijna alle sponsors van ASWH te zien, daarnaast zal er maandelijks een sponsor in de Spotlight worden gezet. De eerste sponsor die hiervoor geïnterviewd is is Sell-Action.

Wim Helmink, coördinator van de nieuwe Presentatiegids vertelde over het ontstaan van de wederom zeer fraaie gids en bedankt alle vrijwilligers alsmede Xebius (druk) en Carpe Diem (ontwerp en opmaak) voor het mogelijk maken van dit visitekaartje voor onze club. De eerste exemplaren werden vervolgens door de charmante Marloes Koppers aangeboden aan een 3-tal vrijwilligers/bestuursleden, namelijk Jan van der Graaf, Sjaak Penning en Gerrit Scheurwater.

Na de pauze nam ASWH-voorzitter Leo van den Berg het woord en zette de afzwaaiende hoofdsponsors Eddy Koppers, Cees van der Poel en Mathijs Heijting in het zonnetje en bedankte hen dat zij vele jaren als hoofdsponsor hebben gefungeerd. Alle 3 de heren blijven als grote sponsors gelukkig aan onze club verbonden.

De hoofdgast van de avond was de technisch directeur van Feyenoord, Martin van Geel. Martin werd geïnterviewd door Jan Dirk Stouten, waarbij Van Geel openhartig vertelde over de achtergronden van het technisch beleid van Feyenoord en waarom bepaalde spelers wel of niet gehaald of verkocht zijn. Helaas kon Van Geel de aanwezigen nog geen nieuwe Feyenoordspits aankondigen, omdat Feyenoord alleen een spits wil kopen of huren die het elftal beter kan maken en die is ondanks het vele scoutingwerk nog niet gevonden.

Uiteraard was er weer voldoende tijd in de pauze en na het interview met Martin van Geel om te netwerken en te genieten van de hapjes en drankjes van BonBon Partycatering in samenwerking met de vrijwilligers achter de bar.

Het bestuur van de Businessclub ASWH bedankt iedereen die deze avond mogelijk heeft gemaakt en hoopt uiteraard a.s. zaterdag veel sponsors te kunnen begroeten bij de eerste thuiswedstrijd van ons eerste elftal tegen nieuwkomer Stedoco.

Privacy | Cookies    © 2021 Uitgeverij De Brug - Xebius Media Groep

Ontvang elke week het laatste nieuws en De Brug per mail
Meld u aan voor de digitale nieuwsbrief van Weekblad De Brug en ontvangt elke week de edities in uw mailbox.
Ontvang elke week het laatste nieuws en De Brug per mail
Meld u aan voor de digitale nieuwsbrief van Weekblad De Brug en ontvangt elke week de edities in uw mailbox.
Terug naar boven.