Afbeelding

Nacht Zonder Dak – Doet u en doen jullie mee?

Algemeen

Op 10 en 11 september is er in De Ark in Hendrik-Ido-Ambacht een Nacht Zonder Dak Actie. Om geld in te zamelen voor de (straat)jongeren van TEAR, is er een spetterend programma samengesteld. Doet u en doen jullie mee? Van harte welkom! 

Zaterdag 10 september is er van 15-17uur het Ark-café; waar iedereen lekker iets kan eten en drinken, gave prijzen kan winnen bij de bingo en zich kan vermaken in de kinderworkshop-/spelletjestuin. ’s Avonds is er van 19.45-22u een bioscoopavond voor alle jeugd van 8-18 jaar. Voor slechts €5 koop je aan de deur een entreekaartje (en hebben de ouders een avondje vrij). Allerlei lekkere filmsnacks zijn inbegrepen. In de nacht van 10 op 11 september slapen de deelnemende jongeren buiten in zelfgemaakte krotjes om te ervaren wat voor veel andere jongeren de dagelijkse realiteit is. Wilt u bijdragen door hen te sponsoren? Dan kan via: actie.tearfund.nl/de-ark-hendrik-ido-ambacht. Vragen of meedoen? Neem contact op via jeugdactiviteiten@dearkonline.nl.