
Afscheid Marco
AlgemeenMarco van Kempen al jaren het gastvrije gezicht van ’t Weetpunt. Heeft nu een mooie baan voor hele dagen bij de gemeente Dordrecht in het gemeentehuis van Dordrecht gekregen. Door de corona verviel het afscheid. Daarom zijn Cees de Baat namens het bestuur van de Stichting Natuur & Landschap Zwijndrechtse Waard, Attie en Connie namens alle IVN Schoolgidsen een bezoek gaan brengen bij Marco thuis. Marco heeft dit zeker verdiend.
Hij was de Gastheer van ’t Weetpunt, Altijd een vriendelijk gastvrijwoord. Stond voor iedereen klaar met koffie en thee. Hield alles keurig bij. Wat je ook vroeg het kwam in orde. Marco er komt een feestje … wil jij de slingers ophangen, stoelen klaar zetten? Morgen ontvangen we een school, of er is een workshop. Marco stond klaar. Hij was dus nu ook zeer verrast met de prachtige bosbloemen die hem overhandigd werd. Blij en stralend met de kalender die door Geno is gemaakt met foto’s van ’t Weetpunt. Met de Oorkonde, als dank en hulde voor alles wat hij voor ’t Weetpunt heeft gedaan en alle andere cadeau’s. Attie veel dank voor het organiseren van dit afscheid
Marco het ga je goed, we missen je nu al. Dank namens ons allen het Bestuur en de IVN Schoolgidsen van ‘t Weetpunt




